review over paragnoste Caroline
'Lieve Caroline, Wat ben je goed. ik ben tevreden met wat ik van jou kreeg te horen. Je hebt dingen gezegd die niemand kan weten. Je bent goed. Zodra een voorspelling uitkomt, laat ik je weten. Groetjes Kaya.'
review geplaatst door Kaya (uit Haaksbergen)op zondag 28 juni 2026 om 10u34





























































LAATSTE REVIEWS OVER ONZE PARAGNOSTEN
